Arrived@ Cape Town!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marit Vooijs - WaarBenJij.nu Arrived@ Cape Town!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marit Vooijs - WaarBenJij.nu

Arrived@ Cape Town!!!

Door: marit vooijs

Blijf op de hoogte en volg Marit

22 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zoooo, na 2 dagen weer een berichtje van mij!
Na een laaaange trip van zo'n 20 uur ben ik dan eindelijk veilig en wel aangekomen op de plaats van bestemming. Het ging op zich allemaal wel voorspoedig. Alleen mijn perfectionistische kant wilde nog weleens vaak wat extra checken tijdens de vliegreis..... ;-).

Mijn eerste indrukken, ja, die zijn lastig te beschrijven. Meer dan wat van de winkels in de straat Observatory, waar ik verblijf, heb ik nog niet gezien. Dat komt vandaag! Wel veel Engels praten @ home, allemaal vloeiend sprekende Engelsen hier en dan kom ik met mn halfbakken Engels :-).

Het vrijwilligershuis zelf is op zich goed te doen. Wat simpel, geen overbodige luxe, maar daar kwam ik ook niet voor ;-).
Ondanks alle nieuwe indrukken toch wel wat kunnen slapen in mijn lattenbodem bed :-|.

Even wennen dus nog, maar als ik na vandaag de projecten heb bezocht, zal dat zeker goedkomen, van wat ik te horen heb gekregen door middel van de verhalen van de anderen.

Ik ben super nieuwsgierig!



  • 22 April 2014 - 19:03

    T De Roode Van Beekum:

    Fijn te horen dat de reis goed is verlopen en dat je bent gearriveerd. Spannend ! Geniet van elke minuut. Fijn dat ik je zo kan volgen. Groetjes van ons. X

  • 22 April 2014 - 20:06

    Gert Vooijs:

    Hoi marit,
    Wat leuk je eerste reisverslag.
    Engels spreken dat gaat te toch makkelijk af;-)
    Nu je eerste echte dag in zuid Afrika.
    We zijn benieuwd naar de verdere verslagen.
    Wel plezier en ga je droom maar verwezelijken.
    Werken met de kinderen daar.
    Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 8558

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 19 Mei 2014

Kaapstad Special, Zuid- Afrika

Landen bezocht: