Het is zover! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marit Vooijs - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marit Vooijs - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Marit Vooijs

Blijf op de hoogte en volg Marit

20 April 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Met wat kriebels in de buik en nog een half dagje te gaan, kan ik niet wachten tot ik in het vliegtuig zit. South Africa, here I come!
Spulletjes zijn gepakt, vanmiddag laatste afscheid van mijn familie en vriend en dan ben ik voor een maand uit het vertrouwde kikkerlandje.
Ik heb er superveel zin in, ben heel erg benieuwd hoe het er daar, in Kaapstad, in zijn werk gaat. De cultuur, bevolking, bebouwing en natuur, allerlei verwachtingen heb je ervan. Ben benieuwd wat daarvan uit gaat komen! Jullie zullen wel het een en ander voorbij zien komen op de foto's!!

Voor nu is dit mijn laatste bericht uit Nederland. Mijn volgende reisverslag zal ik, hopelijk ;), in een internetcafé in Kaapstad typen.
Ik zou zeggen, tot snel!





  • 20 April 2014 - 18:23

    Areke&Frank:

    Goede reis Marit,
    Veel plezier!

  • 21 April 2014 - 08:51

    Regina Van Beelen:

    Succes Marit

  • 22 April 2014 - 13:00

    Femke:

    heeel veeeeel succes en plezier Marit!! En geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 8561

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 19 Mei 2014

Kaapstad Special, Zuid- Afrika

Landen bezocht: